söndag

Om man drömmer om en klänning på nätterna borde den få flytta in i ens garderob

Om dina drömmar om nätterna plötsligt börjar fyllas av en viss klänning gör du bäst i att snabbt som attan pallra dig iväg till Myrorna för att köpa den. Det gjorde jag, och idag hade jag på mig den för första gången. Kan avslöja att kyrktanterna fullkomligt älskade den! Ni får ursäkta alla ego foton... :P

Det har varit en mysig dag idag. Var i kyrkan med mamma och gudstjänstgruppade på förmiddagen, och sedan gjorde jag en supermumsig sallad till lunch. Tyvärr så är inte portionsuppmätning min grej, så nu har vi sallad för typ resten av livet. Hoppsan...

Just nu lägger jag in några filmreccensioner jag skrivit på sistone, och sedan ska jag kolla på Gossip Girl, tvätta och städa. Vad gör ni idag?

Inga kommentarer: